Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/380
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМихайлишин, Галина Йосипівна-
dc.contributor.authorКондур, Оксана Созонтівна-
dc.date.accessioned2019-09-04T08:17:18Z-
dc.date.available2019-09-04T08:17:18Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМихайлишин Г. Й. Педагогічне моделювання професійної підготовки управлінців з якості освіти / Г. Й. Михайлишин, О. С. Кондур // Освітній простір України. - 2019. - №15. - С. 96-104.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/380-
dc.description.abstractОсвітня глобалізація зумовила модернізацію української освітньо-наукової системи вищої освіти. З метою забезпечення її ефективності розроблено структурно-організаційну модель їпрофесійної підготовки майбутніх управлінців з якості освіти у закладах вищої освіти. Модель є синтезом структурно-організаційної та структурно-функціональної компонент логіки організації підготовки. Структурно-функціональна компонента є синергетичною взаємодією цільового, змістового, теоретико-методологічного, організаційно-методичного, практичного і контрольно-результа­тивного блоків. Структурно-організаційна компонента моделі включає цільовий, організаційно-формувальний, діагностико-результативний етапи реалізації моделі. Розроблена модель призначена для ефективного формування у майбутніх професіоналів з управління якістю у закладах вищої освіти професійно-практичних, управлінсько-квалітологічних компетентностей.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectосвітня системаuk_UA
dc.subjectзаклад вищої освітиuk_UA
dc.subjectуправління якістю освітиuk_UA
dc.subjectпідготовка фахівцівuk_UA
dc.titleПедагогічне моделювання професійної підготовки управлінців з якості освітиuk_UA
dc.title.alternativeThe pedagogical modeling of professional training of managers from quality of educationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 15

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3855-11311-1-SM.pdf346.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.