Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/3835
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Русакова, Ольга Валеріївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-02T10:30:56Z | - |
dc.date.available | 2020-04-02T10:30:56Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Русакова О. В. Ознайомлення молодших школярів із фразеологічним багатством рідної мови (за матеріалами експериментального дослідження). Наукові запискиТернопільського національного педагогічного університету імені В. Гнатюка. Серія: педагогіка. 2017. № 1. С. 18-24. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2311-6382 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3835 | - |
dc.description.abstract | Розкрито особливості вивчення фразеологізмів української мови в початковій школі. Розглянуто теоретичні аспекти досліджень провідних науковців щодо оволодіння учнями фразеологічними зворотами. Визначено специфіку традиційної системи навчання фразеологічних одиниць на уроках української мови. Проаналізовано навчальні програми та підручники з української мови для початкової школи, опрацьовано вправи, які є основою оволодіння фразеологічним матеріалом. З метою визначення ефективності вправ і рівня фразеологічних умінь учнів проведено констатувальний експеримент, у результаті якого виявлено недостатню ефективність традиційних підходів, порушення принципу систематичності навчання, низький рівень фразеологічних знань, умінь та навичок учнів. На основі синтезу передового педагогічного досвіду та власних міркувань сформовано комплекс вправ для підвищення рівня якості фразеологічних умінь молодших школярів. Комплекс вправ уведено в зміст навчання української мови експериментального класу. На формувальному етапі систему вправ інтегровано в структуру начального матеріалу уроків. Після здійсненої роботи проведено контрольний експеримент, який показав значно вищий рівень якості засвоєння фразеологічних знань учнями експериментального класу. Визначено ефективність розробленої системи вправ, підтверджено доцільність впровадження запропонованої системи у процес навчання української мови в початковій школі. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Тернопільський національний педагогічний університет імені В. Гнатюка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. № 1; | - |
dc.subject | початкова школа, фразеологізм, комплекс вправ, експеримент | uk_UA |
dc.title | Ознайомлення молодших школярів із фразеологічним багатством рідної мови (за матеріалами експериментального дослідження) | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті та тези (КННІ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Русакова О. В. Ознайомлення молодших школярів із фразеологічним багатством.pdf | 711.25 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.