Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/383
Назва: | Теоретичні засади формування дослідницької культури вчителя як одного з чинників його професійного зростання |
Інші назви: | Theoretical foundations for the formation of a teacher’s research culture as one of the factors of his/her professional growth |
Автори: | Сагач, Оксана Михайлівна |
Ключові слова: | професійна культура педагогічна культура професійне зростання дослідницька діяльність |
Дата публікації: | 2019 |
Бібліографічний опис: | Сагач О. Теоретичні засади формування дослідницької культури вчителя як одного з чинників його професійного зростання / О. Сагач // Освітній простір України. - 2019. - №15. - С. 123-129. |
Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено проблематиці формування дослідницької культури вчителя як одного з визначальних чинників його неперервного професійного зростання. У поданому матеріалі підкреслюється актуальність підготовки педагога-дослідника який здатний до творчого підходу щодо власної професійної діяльності. Проаналізовано такі поняття як “культура”, “професійна культура”, “педагогічна культура”. Зроблено висновок щодо перехрещення, схожості структур та результатів, загальності рис понять “професійна культура” та “педагогічна культура”. Вказується на те, що категорія “професійна культура” відбиває конкретне джерело формування дослідницької культури та співвідноситься з дослідницькою культурою певної соціальної групи. Таким чином, дослідницька культура педагогів, одночасно є складовою дослідницької культури суспільства та специфічним видом професійно-педагогічної культури. Її формування у системі неперервної освіти можна розглядати як динамічний процес професійного зростання вчителя. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/383 |
Розташовується у зібраннях: | № 15 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
3858-11317-1-SM.pdf | 149.76 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.