Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3848
Title: Види господарської діяльності туроператорів
Authors: Філюк, Світлана Михайлівна
Keywords: туроперейтинг
туристичний продукт
туризм
Issue Date: 2019
Publisher: ДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"
Citation: Філюк С.М. Види господарської діяльності туроператорів. Карпатський край. Наукові студії з історії, культури, туризму. 2018. №12-13. С. 152-157.
Series/Report no.: Карпатський край. Наукові студії з історії, культури, туризму;12-13
Abstract: Діяльність туроператора пов'язана з туристичною пропозицією та туристичним продуктом. Туристичний продукт – попередньо розроблений комплекс туристичних послуг, який поєднує не менше ніж дві такі послуги, що реалізується або пропонується для реалізації за визначеною ціною, до складу якого входять послуги перевезення, послуги розміщення та інші туристичні послуги, не пов'язані з перевезенням і розміщенням (послуги з організації відвідувань об'єктів культури, відпочинку та розваг, реалізації сувенірної продукції тощо). Тому поняття «туристичний продукт» повинно включати в себе певний набір послуг за споживчою ціною, призначених для задоволення певного типу туристичного попиту. Кожна туристична компанія прагне так використовувати туристичні ресурси місця, регіону або країни, щоб підготувати різноманітні і оригінальні пам'ятки для задоволення всіх можливих інтересів і бажань туристів та залучення на цій основі більшої кількості клієнтів.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/3848
ISSN: 2312-2072
Appears in Collections:Статті та тези (ФТ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
kk_2018_12-13_s152-157.pdfОсновна стаття375.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.