Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/386
Title: Професійна мобільність майбутнього вчителя іноземних мов: психологічні та педагогічні умови
Other Titles: Professional mobility of the future teacher of foreign languages: psychological and pedagogical conditions
Authors: Черньонков, Ярослав Олександрович
Keywords: професійна мобільність
психологопедагогічні умови
фактори та критерії формування мобільності
Issue Date: 2019
Citation: Черньонков Я. О. Професійна мобільність майбутнього вчителя іноземних мов: психологічні та педагогічні умови / Я. О. Черньонков // Освітній простір України. - 2019. - №15. - С. 145-152
Abstract: Дане дослідження було проведено з метою визначення основних характеристик теоретико-методологічних основ понять "мобільність", "професійна мобільність майбутнього вчителя іноземних мов", "умов", "педагогічних умов" у вищих навчальних закладах. Автор дослідив, проаналізував і окреслив провідні психолого-педагогічні умови професійної мобільності майбутніх фахівців у сфері іноземних мов (активність практично-педагогічної діяльності іноземною мовою; адаптивність студентів в різних умовах, колективах, ситуаціях, професіях; психологічна підтримка процесу формування професійної мобільності через індивідуальну траєкторію професійної підготовки та професійної реалізації). Автор проаналізував і визначив “педагогічні умови” як: набір необхідних факторів, критеріїв, характеристик, методів; організованого середовища, що впливає на якісне та ефективне вдосконалення процесу формування професійної мобільності майбутніх учителів іноземної мови у вищих навчальних закладах.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/386
Appears in Collections:№ 15

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3861-11323-1-SM.pdf158.6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.