Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/3899
Назва: | Формування інноваційної компетентності майбутніх магістрів початкової освіти у закладах вищої освіти |
Автори: | Цюняк, Оксана Петрівна |
Ключові слова: | освіта заклад вищої освіти початкова освіта компетентність майбутній магістр інноваційна компетентность магістр початкової освіти |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Збірник матеріалів ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення». Кафедра початкової освіти, природничих і математичних дисциплін та методик їх викладання Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка. |
Бібліографічний опис: | Цюняк О. П. Формування інноваційної компетентності майбутніх магістрів початкової освіти у закладах вищої освіти. Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (Полтава, 21-22 березня 2019 р.) Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка.Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2019. С. 145-148. |
Короткий огляд (реферат): | Сьогодні освіта спрямована на фοрмування інтелектуальнοгο пοтенціалу нації, створення умов для розвитку особистості й творчої самореалізації кожного громадянина України, виховання покоління людей, які будуть ефективно працювати й навчатися впродовж життя. Тому цілком логічним є оновлення діяльності закладів вищої освіти з урахуванням європейського досвіду та забезпечення професійної підготовки фахівців, які зможуть виконувати професійну діяльність у сучасних інноваційних умовах. Варто зазначити, що імплементація Закону України «Про освіту» сприяє реалізації політики щодо забезпечення якості освітніх послуг та запровадження системи управління якістю освітньої діяльності. Інноваційні процеси у системі освіти, що активізувалися у закладах вищої освіти, викликали потребу у новому теоретичному дискурсі інноваційної компетентності майбутнього фахівця. Вважаємо, що саме компетентнісний підхід зміщує акценти в організації інноваційної діяльності закладів вищої освіти з процесу на результат. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/3899 |
Розташовується у зібраннях: | Статті та тези (ПФ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Формування інноваційної компетентності.pdf | 313.91 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.