Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/390
Title: Формування інтегральної соціально-педагогічної компетентності майбутнього вчителя початкових класів до інклюзивного навчання
Other Titles: Forming of the integrated social-pedagogical competence of the future teacher of primary school to inclusive education
Authors: Шевців, Зоя Михайлівна
Keywords: майбутній вчитель початкових класів
заклад вищої освіти
інтегральна соціально-педагогічна компетентність
заклад загальної середньої освіти
Issue Date: 2019
Citation: Шевців З. М. Формування інтегральної соціально-педагогічної компетентності майбутнього вчителя початкових класів до інклюзивного навчання / З. М. Шевців // Освітній простір України. - 2019. - №15. - С. 160-169.
Abstract: У статті представлено теоретичний аналіз інтегральної соціально-педагогічної компетентності вчителя початкових класів закладу загальної середньої освіти до організації інклюзивного навчання. Схарактеризовано складники інтегрованої соціально-педагогічної компетентності. Обґрунтовано закономірності та принципи формування інтегральної соціально-педагогічної компетентності у процесі професійної підготовки в закладі вищої освіти. Визначено етапи, мету, завдання, методи і форми формування у студентів інтегрованої соціально-педагогічної компетентності до організації інклюзивного навчання.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/390
Appears in Collections:№ 15

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3863-11327-1-SM.pdf245.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.