Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/3915
Назва: Застосування інформаційних технологій у корекційно-розвитковій роботі з дітьми з інтелектуальними порушеннями: зарубіжний досвід
Автори: Чупахіна, Світлана Василівна
Ключові слова: інформаційні технології, інформаційно-комунікаційні технології, інклязивне навчаннѐ, діти з інтелектуальними порушеннѐми, корекційно-розвиткова робота, мультимедійні програмні засоби, хмарні технології, веб-сайт
Дата публікації: 2020
Видавництво: «Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології». Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка
Серія/номер: ;№ 1(95)
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано концептуальні засади зарубіжного досвіду щодо добору, розробки й застосуваннѐ мультимедійних програмних засобів длѐ розвитку дітей з особливими освітніми потребами. Мета статті полѐгаю у вивченні можливостей застосуваннѐ ІТ у корекційнорозвитковій роботі з дітьми з інтелектуальними порушеннѐми в умовах інклязивної освіти різних країн. Ґрунтовний аналіз зарубіжного досвіду щодо використаннѐ ІТ у корекційнорозвитковій роботі з молодшими школѐрами з інтелектуальними порушеннѐми дозволив виѐвити низку тенденцій, спільних длѐ освіти більшості країн і вагомих длѐ розвитку освіти в Україні.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/3915
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття Суми 20.pdf1.19 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.