Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/3916
Назва: Технологія формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх учителів як орієнтир на інклюзивне навчання молодших школярів з ООП
Інші назви: FORMATION TECHNOLOGY OF INFORMATION AND COMMUNICATION COMPETENCE OF FUTURE TEACHERS AS A BENCHMARK FOR INCLUSIVE LEARNING JUNIOR PUPILS WITH SPECIAL EDUCATIONAL NEEDS
Автори: Чупахіна, Світлана Василівна
Ключові слова: інформаційно-комунікаційні технології, інформаційно-комунікаційна компетентність, підготовка здобувачів, інклюзивне навчання, діти з особливими освітніми потребами
Дата публікації: 2020
Видавництво: Iduns gate 4A, 0178, Oslo, Norway
Серія/номер: VOL.3;№40
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано зміст та форма роботи з підвищення інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх учителів задля реалізації завдань інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами. Доведено, що підвищення інформаційно-комунікаційної компетентності здобувачів передбачає поетапність, починаючи з базового рівня. Необхідною передумовою ефективності процесу навчання стає вмотивованість здобувачів, прийняття рішення щодо підвищення рівня компетентності в сфері інформаційнокомунікаційних технологій. Отож основним завданням є формування у здобувачів мотивації до використання інформаційно-комунікаційних технологій в умовах інклюзивного освітнього середовища початкової школи, системи ціннісних орієнтацій, орієнтація у змісті інформаційно-комунікаційних технологій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/3916
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття Норвегія 20.pdf554.73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.