Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3916
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧупахіна, Світлана Василівна-
dc.date.accessioned2020-04-03T07:29:11Z-
dc.date.available2020-04-03T07:29:11Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3916-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано зміст та форма роботи з підвищення інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх учителів задля реалізації завдань інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами. Доведено, що підвищення інформаційно-комунікаційної компетентності здобувачів передбачає поетапність, починаючи з базового рівня. Необхідною передумовою ефективності процесу навчання стає вмотивованість здобувачів, прийняття рішення щодо підвищення рівня компетентності в сфері інформаційнокомунікаційних технологій. Отож основним завданням є формування у здобувачів мотивації до використання інформаційно-комунікаційних технологій в умовах інклюзивного освітнього середовища початкової школи, системи ціннісних орієнтацій, орієнтація у змісті інформаційно-комунікаційних технологій.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherIduns gate 4A, 0178, Oslo, Norwayuk_UA
dc.relation.ispartofseriesVOL.3;№40-
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технології, інформаційно-комунікаційна компетентність, підготовка здобувачів, інклюзивне навчання, діти з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.titleТехнологія формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх учителів як орієнтир на інклюзивне навчання молодших школярів з ООПuk_UA
dc.title.alternativeFORMATION TECHNOLOGY OF INFORMATION AND COMMUNICATION COMPETENCE OF FUTURE TEACHERS AS A BENCHMARK FOR INCLUSIVE LEARNING JUNIOR PUPILS WITH SPECIAL EDUCATIONAL NEEDSuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті та тези (ПФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття Норвегія 20.pdf554.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.