Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/3919
Назва: Педагогічні умови підготовки та готовності майбутніх учителів до проектування електронних освітніх ресурсів в умовах інклюзивного освітнього середовища початкової школи
Інші назви: Pedagogical conditions for training future teachers to design electronic and educational resources in the inclusive primary school environment
Автори: Чупахіна, Світлана Василівна
Ключові слова: інформаційно-комунікаційні технології, інклюзивне середовище, електронні освітні ресурси, здобувачі вищої педагогічної освіти, освітні траєкторії, молодші школярі
Дата публікації: 2020
Видавництво: Sciences of Europe (Praha, Czech Republic)
Серія/номер: Vol 4,;No 48
Короткий огляд (реферат): В статті проаналізовано та обґрунтовано основні аспекти змісту підготовки здобувачів вищої педагогічної освіти, майбутніх учителів щодо проектування електронних освітніх ресурсів в умовах інклюзивного середовища початкової школи. Розглянуто комплекс педагогічних засобів, які забезпечує формування умінь здобувачів проектувати електронних освітніх ресурсів в умовах майбутньої діяльності вчителя початкової школи з урахування завдань інклюзивного навчання та особливостей розвитку молодших школярів. Мета дослідження передбачає аналіз та наукове обґрунтування педагогічних умов підготовки здобувачів вищої педагогічної освіти – майбутніх учителів до проектування електронних освітніх ресурсів в умовах інклюзивного середовища початкової школи. Доведено, що для сучасного вчителя початкової школи важливим стає завданням «навчити вчитися», допомогти учням самостійно засвоювати знання та створювати власні освітні траєкторії, а також формувати якості особистості та ціннісні ставлення до навколишньої дійсності. Відтак інформаційно-освітнє інклюзивне середовище визначає нову роль вчителя початкової школи, готового до професійного використання засобів інформаційно-комунікаційних технологій в умовах інклюзивного середовища.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/3919
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття Прага 20.pdf472.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.