Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3919
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧупахіна, Світлана Василівна-
dc.date.accessioned2020-04-03T07:29:53Z-
dc.date.available2020-04-03T07:29:53Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3919-
dc.description.abstractВ статті проаналізовано та обґрунтовано основні аспекти змісту підготовки здобувачів вищої педагогічної освіти, майбутніх учителів щодо проектування електронних освітніх ресурсів в умовах інклюзивного середовища початкової школи. Розглянуто комплекс педагогічних засобів, які забезпечує формування умінь здобувачів проектувати електронних освітніх ресурсів в умовах майбутньої діяльності вчителя початкової школи з урахування завдань інклюзивного навчання та особливостей розвитку молодших школярів. Мета дослідження передбачає аналіз та наукове обґрунтування педагогічних умов підготовки здобувачів вищої педагогічної освіти – майбутніх учителів до проектування електронних освітніх ресурсів в умовах інклюзивного середовища початкової школи. Доведено, що для сучасного вчителя початкової школи важливим стає завданням «навчити вчитися», допомогти учням самостійно засвоювати знання та створювати власні освітні траєкторії, а також формувати якості особистості та ціннісні ставлення до навколишньої дійсності. Відтак інформаційно-освітнє інклюзивне середовище визначає нову роль вчителя початкової школи, готового до професійного використання засобів інформаційно-комунікаційних технологій в умовах інклюзивного середовища.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherSciences of Europe (Praha, Czech Republic)uk_UA
dc.relation.ispartofseriesVol 4,;No 48-
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технології, інклюзивне середовище, електронні освітні ресурси, здобувачі вищої педагогічної освіти, освітні траєкторії, молодші школяріuk_UA
dc.titleПедагогічні умови підготовки та готовності майбутніх учителів до проектування електронних освітніх ресурсів в умовах інклюзивного освітнього середовища початкової школиuk_UA
dc.title.alternativePedagogical conditions for training future teachers to design electronic and educational resources in the inclusive primary school environmentuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті та тези (ПФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття Прага 20.pdf472.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.