Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/3919
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чупахіна, Світлана Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-03T07:29:53Z | - |
dc.date.available | 2020-04-03T07:29:53Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3919 | - |
dc.description.abstract | В статті проаналізовано та обґрунтовано основні аспекти змісту підготовки здобувачів вищої педагогічної освіти, майбутніх учителів щодо проектування електронних освітніх ресурсів в умовах інклюзивного середовища початкової школи. Розглянуто комплекс педагогічних засобів, які забезпечує формування умінь здобувачів проектувати електронних освітніх ресурсів в умовах майбутньої діяльності вчителя початкової школи з урахування завдань інклюзивного навчання та особливостей розвитку молодших школярів. Мета дослідження передбачає аналіз та наукове обґрунтування педагогічних умов підготовки здобувачів вищої педагогічної освіти – майбутніх учителів до проектування електронних освітніх ресурсів в умовах інклюзивного середовища початкової школи. Доведено, що для сучасного вчителя початкової школи важливим стає завданням «навчити вчитися», допомогти учням самостійно засвоювати знання та створювати власні освітні траєкторії, а також формувати якості особистості та ціннісні ставлення до навколишньої дійсності. Відтак інформаційно-освітнє інклюзивне середовище визначає нову роль вчителя початкової школи, готового до професійного використання засобів інформаційно-комунікаційних технологій в умовах інклюзивного середовища. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Sciences of Europe (Praha, Czech Republic) | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Vol 4,;No 48 | - |
dc.subject | інформаційно-комунікаційні технології, інклюзивне середовище, електронні освітні ресурси, здобувачі вищої педагогічної освіти, освітні траєкторії, молодші школярі | uk_UA |
dc.title | Педагогічні умови підготовки та готовності майбутніх учителів до проектування електронних освітніх ресурсів в умовах інклюзивного освітнього середовища початкової школи | uk_UA |
dc.title.alternative | Pedagogical conditions for training future teachers to design electronic and educational resources in the inclusive primary school environment | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті та тези (ПФ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Стаття Прага 20.pdf | 472.12 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.