Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3967
Title: Формування професійної компетентності майбутніх педагогів в умовах магістратури: теоретичний аналіз проблеми
Authors: Матішак, Маріанна Василівна
Матвеєва, Наталія Олексіївна
Keywords: професійна підготовка
професійна мобільність
майстерність
саморозвиток
професійне становлення
професійна компетентність
Issue Date: 29-Nov-2017
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Citation: Мавеєва Н., Матішак М. Формування професійної компетентності майбутніх педагогів в умовах магістратури: теоретичний аналіз проблеми. Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Серія «Педагогічні науки». 2017. №2 (351). С.51–57.
Series/Report no.: 2 (351);
Abstract: У статті автори виокремлюють основні завдання освітньої галузі на сучасному етапі, наголошуючи на потребі підготовки висококваліфікованих педагогічних кадрів. Під час навчання в магістратурі формуються професійні риси, якості та вміння, удосконалюється майстерність майбутнього педагога. Метою статті є теоретичне обґрунтування та вивчення ефективності науково-педагогічних умов формування професійної компетентності майбутніх педагогів у процесі магістерської підготовки. Для підвищення якості навчання необхідно реформувати освітній процес вищого навчального закладу, підвищити якість навчання, створити науково-педагогічні умови, які б забезпечили високу ефективність професійної підготовки майбутніх магістрів. Автори стверджують, що особливе місце у навчально-виховному процесі набуває компетентнісний підхід, що дозволяє формувати професійно мобільного фахівця з високим загальним, культурним та професійним рівнем, готового до змін, систематичного самовдосконалення та самореалізації.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/3967
ISSN: 1729-360Х
Appears in Collections:Статті та тези (ПФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Матішак, Матвеева_стаття.pdf507.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.