Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3976
Title: Реалізація компетентнісного підходу до вивчення програмування на Scratch
Authors: Власій, Олеся Орестівна
Дудка, Ольга Михайлівна
Магомета, Наталія
Keywords: мова програмування Scratch
ігрові Scratch-проекти
Issue Date: 2018
Publisher: Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету
Citation: Дудка О. М. Реалізація компетентнісного підходу до вивчення програмування на Scratch / О. М. Дудка, О. О. Власій, Н. М. Магомета // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. - 2018. - Вип. 5. - С. 88-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/oeeemu_2018_5_12
Abstract: У статті здійснено огляд результатів дослідження проблеми компетентнісного підходу до вивчення програмування на мові Scratch в середній школі. Проаналізовано інформаційні джерела з проблеми реалізації компетентнісного підходу до вивчення програмування на Scratch. Досліджено можливості використання середовища Scratch для формування ключових, міжпредметних та предметних компетентностей учнів. Запропоновано шляхи реалізації компетентнісного підходу на прикладі створення навчальних Scratch-проектів ігрового характеру. Особливу увагу звернено на формування таких компетентностей як: навчальна, сoціальна та грoмадянська, математична, екологічна грамотність, культурна, а також інформаційно-цифрова. Проведено аналіз впливу компетентнісних завдань за допомогою Scratch-проектів на розвиток інформаційно- цифрових компетентностей учнів. Реалізацію запропонованого підходу продемонстровано на прикладі розробки комплексу майстер-класів, висвітленого на освітньому он-лайн- ресурсі «Вивчаємо Scratch разом», який можна використовувати для реалізації різних форм організації навчання, зокрема дистанційного та змішаного, під час вивчення програмування на Scratch.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/3976
Appears in Collections:Статті та тези (ФМІ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
oeeemu_2018_5_12.pdf998.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.