Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/3989
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чаграк, Наталія Ігорівна | - |
dc.contributor.author | Липа, Ірина Юліанівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-03T07:57:05Z | - |
dc.date.available | 2020-04-03T07:57:05Z | - |
dc.date.issued | 2018-12-12 | - |
dc.identifier.citation | Чаграк Н. І., Липа І. Ю. Зміст освіти для людей похилого віку у США. Теоретичні питання культури, освіти та виховання: зб. наук. праць Київського національного лінгвістичного університету. 2018. № (2) 58. С. 22–28 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3989 | - |
dc.description | опубліковано вперше | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано зміст освіти людей похилого віку в Інститутах освіти впродовж життя, які діють в університетах США, на основі чого окреслено загальний профіль змісту освіти американців похилого віку. Крім того, оскільки вибором чи створенням освітніх програм дуже часто займаються самі слухачі, то такий профіль фактично демонструє й освітні інтереси старших американців. Встановлено, що головна соціальна функція освітніх програм для людей похилого віку в США, як засвідчує їх зміст, – досягнення високих соціальних показників цієї вікової групи і, відповідно, суспільства в цілому (суспільна адаптація та інтеграція, політична, економічна та культурна обізнаність, автономність у прийнятті рішень та життєдіяльності, зниження навантаження на соціальну сферу). | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Київський національний лінгвістичний університет | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічна;2-2018 | - |
dc.subject | освіта, зміст освіти, люди третього віку, успішне старіння | uk_UA |
dc.title | Зміст освіти для людей похилого віку у США | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Навчальні матеріали (ПФ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Чаграк_стаття-КНЛУ.docx | 44.1 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.