Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/398
Назва: | Феномен “толерантність” у психологічних та педагогічних дослідженнях: теоретичні аспекти визначення сутності |
Інші назви: | The phenomenon of “tolerance” in psychological and pedagogical researches: theoretical aspects of the definition of the essence |
Автори: | Таргоній, Іванна Василівна |
Ключові слова: | толерантність інтолерантність різновиди проблемної толерантності класифікація видів толерантності |
Дата публікації: | 2019 |
Бібліографічний опис: | Таргоній І. В. Феномен “толерантність” у психологічних та педагогічних дослідженнях: теоретичні аспекти визначення сутності / І. В. Таргоній // Освітній простір України. - 2019. - №15. - С. 208-214. |
Короткий огляд (реферат): | У статті здійснено теоретичний аналіз психологічних та педагогічних досліджень з визначення феномена “толерантність ”. Аналіз психологічних концепцій дозволяє стверджувати, що феномен “толерантність ” охоплює певну сукупність значень, серед яких: стійкість (витривалість, терпимість, стійкість до конфліктів); відчуття цінності іншої людини; діалог; партнерство у спілкуванні; формування внутрішньої установки до іншого; самоактуалізація і виявлення особистістю своїх сутнісних якостей; виховання культури міжнаціонального спілкування та міжнаціональної терпимості. Теоретичний аналіз сучасних педагогічних досліджень свідчить про те, що дослідники уточнюють класифікацію видів толерантності (педагоггічна, комунікативна, міжособистісна, міжнаціональна, релігійна, расова, політична, соціальна, вікова, гендерна). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/398 |
Розташовується у зібраннях: | № 15 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
3871-11360-1-SM.pdf | 142.06 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.