Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/398
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТаргоній, Іванна Василівна-
dc.date.accessioned2019-09-05T08:18:18Z-
dc.date.available2019-09-05T08:18:18Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationТаргоній І. В. Феномен “толерантність” у психологічних та педагогічних дослідженнях: теоретичні аспекти визначення сутності / І. В. Таргоній // Освітній простір України. - 2019. - №15. - С. 208-214.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/398-
dc.description.abstractУ статті здійснено теоретичний аналіз психологічних та педагогічних досліджень з визначення феномена “толерантність ”. Аналіз психологічних концепцій дозволяє стверджувати, що феномен “толерантність ” охоплює певну сукупність значень, серед яких: стійкість (витривалість, терпимість, стійкість до конфліктів); відчуття цінності іншої людини; діалог; партнерство у спілкуванні; формування внутрішньої установки до іншого; самоактуалізація і виявлення особистістю своїх сутнісних якостей; виховання культури міжнаціонального спілкування та міжнаціональної терпимості. Теоретичний аналіз сучасних педагогічних досліджень свідчить про те, що дослідники уточнюють класифікацію видів толерантності (педагоггічна, комунікативна, міжособистісна, міжнаціональна, релігійна, расова, політична, соціальна, вікова, гендерна).uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectтолерантністьuk_UA
dc.subjectінтолерантністьuk_UA
dc.subjectрізновиди проблемної толерантностіuk_UA
dc.subjectкласифікація видів толерантностіuk_UA
dc.titleФеномен “толерантність” у психологічних та педагогічних дослідженнях: теоретичні аспекти визначення сутностіuk_UA
dc.title.alternativeThe phenomenon of “tolerance” in psychological and pedagogical researches: theoretical aspects of the definition of the essenceuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 15

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3871-11360-1-SM.pdf142.06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.