Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/401
Title: Формування компонентів мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку із порушеннями мовлення: програмовометодичний аспект
Other Titles: Forming of components of speech activity of preschool age children with speech disorders: programmatic and methodical aspect
Authors: Брушневська, Ірина Миколаївна
Keywords: мовленнєва діяльність
загальний недорозвиток мовлення
діти дошкільного віку
Issue Date: 2019
Citation: Брушневська І. М. Формування компонентів мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку із порушеннями мовлення: програмовометодичний аспект / І. М. Брушневська // Освітній простір України. - 2019. - №15. - С. 221-227.
Abstract: Стаття присвячена проблемі формування лінгвістичного та комунікативного компонентів мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку із порушеннями мовлення. Проаналізовано специфіку досліджень науковцями проявів загального недорозвитку мовлення. Вказано на концептуальні зміни у співвідношенні мовленнєвих та немовленнєвих компонентів у структурі мовленнєво-мисленнєвої діяльності. Акцентовано увагу на структурованість та спрямованість сучасних корекційних програм та програмнометодичних комплексів на формування компонентів мовленнєвої діяльності в процесі корекційно-розвивального навчання. Вказано на недостатню сфокусованість методичних матеріалів на розвитку складових комунікативного компонента мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/401
Appears in Collections:№ 15

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3873-11364-1-SM.pdf147.53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.