Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/402
Title: Поняття “мультилінгвальна освіта”: європейський i освітологічний дискурс
Other Titles: The concept of “multilingual education”: european and educological discourse
Authors: Головатенко, Тетяна Юріївна
Keywords: мультилінгвальна освіта
освітологія
тенденції
Issue Date: 2019
Citation: Головатенко Т. Ю. Поняття “мультилінгвальна освіта”: європейський i освітологічний дискурс / Т. Ю. Головатенко // Освітній простір України. - 2019. - №15. - С. 227-234.
Abstract: У статті уточнено поняття “мультилінгвальна освіта ” з позицій освітніх систем країн Бенілюкс та України. З ’ясовано значення основних підсистем поняття - мультилінгвізм та освіта. Визначено зовнішні та внутрішні чинники, які впливають на розвиток мультилінгвальної освіти. До зовнішніх чинників відносимо: вплив глобалізації на суспільство, соціальний запит на володіння іноземними мовами, соціальна мобільність населення, комплекс історично-культурних чинників. До внутрішніх чинників належать мовний та етнічний склад населення країни, наявність офіційних та державних мов та освітня політика країни.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/402
Appears in Collections:№ 15

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3874-11366-1-SM.pdf173.64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.