Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/404
Title: Реалізація принципів соціосеміотики у навчанні студентів іноземним мовам
Other Titles: Implementation of the principles of sociosemiotics in teaching students foreign languages
Authors: Камінська, Ірина
Keywords: навчання іноземних мов
семіотика
комунікативні завдання
текстовий підхід
Issue Date: 2019
Citation: Камінська І. Реалізація принципів соціосеміотики у навчанні студентів іноземним мовам / І. Камінська // Освітній простір України. - 2019. - №15. - С. 235-240.
Abstract: У статті розглядаються перспективи запровадження принципів соціосеміотики у систему навчання іноземних мов у вищих навчальних закладах нашої держави. Проаналізовано погляди зарубіжних учених щодо особливостей сприймання автентичних іншомовних текстів в якості соціальних актів комунікації суб'єктами навчання; обґрунтовано доцільність залучення текстового підходу до навчання іноземних мов студентів; окреслені можливості модернізації підходів до розвитку мовної особистості студента. Автором акцентовано необхідність оновлення й видозмінювання навчальних планів та програм з іноземних мов, а також критеріїв відбору іншомовних навчальних матеріалів для студентів університетів. Текстове навчання розглядається в якості практичного підходу застосування якого здатне оптимізувати розв’язання проблем навчання іноземних мов, об’єктивно оцінити рівень розвитку мовних та мовленнєвих умінь та навичок, оптимізувати процес оволодіння іноземною мовою.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/404
Appears in Collections:№ 15

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3875-11368-1-SM.pdf126.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.