Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/404
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКамінська, Ірина-
dc.date.accessioned2019-09-05T11:31:17Z-
dc.date.available2019-09-05T11:31:17Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКамінська І. Реалізація принципів соціосеміотики у навчанні студентів іноземним мовам / І. Камінська // Освітній простір України. - 2019. - №15. - С. 235-240.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/404-
dc.description.abstractУ статті розглядаються перспективи запровадження принципів соціосеміотики у систему навчання іноземних мов у вищих навчальних закладах нашої держави. Проаналізовано погляди зарубіжних учених щодо особливостей сприймання автентичних іншомовних текстів в якості соціальних актів комунікації суб'єктами навчання; обґрунтовано доцільність залучення текстового підходу до навчання іноземних мов студентів; окреслені можливості модернізації підходів до розвитку мовної особистості студента. Автором акцентовано необхідність оновлення й видозмінювання навчальних планів та програм з іноземних мов, а також критеріїв відбору іншомовних навчальних матеріалів для студентів університетів. Текстове навчання розглядається в якості практичного підходу застосування якого здатне оптимізувати розв’язання проблем навчання іноземних мов, об’єктивно оцінити рівень розвитку мовних та мовленнєвих умінь та навичок, оптимізувати процес оволодіння іноземною мовою.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectнавчання іноземних мовuk_UA
dc.subjectсеміотикаuk_UA
dc.subjectкомунікативні завданняuk_UA
dc.subjectтекстовий підхідuk_UA
dc.titleРеалізація принципів соціосеміотики у навчанні студентів іноземним мовамuk_UA
dc.title.alternativeImplementation of the principles of sociosemiotics in teaching students foreign languagesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 15

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3875-11368-1-SM.pdf126.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.