Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4059
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРимик, Роман Васильович-
dc.contributor.authorМаланюк, Любомир Богданович-
dc.contributor.authorСиниця, Андрій Володимирович-
dc.contributor.authorПартан, Роман Михайлович-
dc.contributor.authorСтупницький, Валерій Олександрович-
dc.date.accessioned2020-04-03T09:48:21Z-
dc.date.available2020-04-03T09:48:21Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationРимик Р.В., Маланюк Л.Б., Синиця А.В., Партан Р.М., Ступницький В. Оптимізація прикладної фізичної і психофізіологічної підготовки учнів закладів професійно-технічної освіти. Вісник Прикарпатського університету. Серія: Фізична культура. 2019. Випуск 32. С. 108-113uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4059-
dc.description.abstractВ експериментальну програму фізичного виховання були включені фізичні вправи загального впливу, фізичні вправи спрямовані на спеціально-професійну фізичну підготовку, фізичні вправи, що сприяють розвитку психофізіологічних властивосте організму та фізичні вправи, що сприяють профілактиці професійних захворювань та нейтралізації впливу шкідливих чинників відповідного виробництва. Результати. За час педагогічного експерименту статистично достовірно поліпшився рівень фізичного здоров’я на 61,4%.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВісник Прикарпатського університетуuk_UA
dc.relation.ispartofseriesСерія: Фізична культура.;Випуск 32.-
dc.subjectпрофесійно-прикладна фізична підготовкаuk_UA
dc.subjectпрофесійно-важливі якостіuk_UA
dc.subjectфізична підготовленістьuk_UA
dc.subjectучні професійних училищuk_UA
dc.titleОптимізація прикладної фізичної і психофізіологічної підготовки учнів закладів професійно-технічної освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті та тези (ФФВС)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1783-Текст статті-3660-1-10-20191229.pdf2.91 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.