Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/406
Title: Неперервна професійна освіта вчителів англійської мови: дидактичні підходи
Other Titles: Continuing professional education of english teachers: didactic approaches
Authors: Комар, Олег Станіславович
Keywords: дидактичний підхід
неперервна професійна освіти
вчитель англійської мови
методологія
Issue Date: 2019
Citation: Комар О. С. Неперервна професійна освіта вчителів англійської мови: дидактичні підходи / О. С. Комар // Освітній простір України. - 2019. - №15. - С. 248-255.
Abstract: Статтю присвячено розробці та презентації методології дослідження організаційно-педагогічних засад неперервної професійної освіти вчителів англійської мови, а також огляду основних дидактичних підходів як складових означеного процесу. Представлена вище концепція лягла в основу мети статті. Зазначається, що методологічною основою для вивчення організаційно-педагогічних засад неперервної професійної освіти вчителів англійської мови в країнах Європейського Союзу є розуміння того, що діяльність педагога являє собою діалектичну єдність його професійного і особистісного начал. На основі методології дослідження виокремлено та проаналізовано ряд дидактичних підходів, зокрема системний, особистісно орієнтований, системнодіяльнісний, професіографічний, аксіологічний, компетентісний тощо, як складових неперервної професійної освіти вчителів англійської мови.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/406
Appears in Collections:№ 15

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3877-11372-1-SM.pdf163.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.