Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/408
Title: Міждисциплінарне навчання: початкові зусилля і результати
Other Titles: Cross-curricular learning: initial efforts and results
Authors: Кудрявцева, Валентина
Швецова, Ірина
Keywords: навчальна програма
неанглійське середовище
викладання морської англійської мови
викладачі англійської мови спеціального призначення у вищих навчальних закладах
Issue Date: 2019
Citation: Кудрявцева В. Міждисциплінарне навчання: початкові зусилля і результати / В. Кудрявцева, І. Швецова // Освітній простір України. - 2019. - №15. - С. 255-261.
Abstract: Поточне вивчення присвячене необхідності впровадження міждисциплінарного навчання, яке може бути реалізоване через виділення більшої кількості годин в навчальній програмі. Результати показують, що такі ініціативи можуть бути реалізовані спільними зусиллями педагогічного колективу, розуміючи цінність міждисциплінарного навчання та навчання для економії часу студентів до освоєння академічного змісту і, водночас, розвитку мислення і навчання на вищому рівні, необхідному для професійного успіху. Дослідження продемонструвало те, що інституційні зусилля, спрямовані на адаптацію навчальних програм і послідовність дисциплін, які викладаються у міждисциплінарному проекті, ще не були успішними. Результати показують, що для подолання розбіжностей, що виникають через специфіку неанглійського середовища в країні, а отже, і в навчальному закладі, є міждисциплінарне навчання, а саме співпраця викладачів-переметників у більш вузькому масштабі.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/408
Appears in Collections:№ 15

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3878-11374-1-SM.pdf138.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.