Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/4177
Назва: ВАРІАТИВНІСТЬ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ ФОРМ АКТИВІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ДОСЛІДЖЕННЯХ СУЧАСНИХ НАУКОВЦІВ
Автори: Стражнікова, Інна Василівна
Ключові слова: форма організації, ігрова діяльність, варіативність, навчальна активність.
Дата публікації: 2012
Бібліографічний опис: Науковий вісник Чернівецького ун-ту. Вип. 605. Серія: Педагогіка та психологія. – 2012.– С. 152-157
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються проблеми активізації навчання учнів молодшого шкільного віку, що веде за собою взаємодію компонентів соціалізації особистості, самостійності, креативності, емоційності, самовираження, активності, однак організація навчальної діяльності залежить в першу чергу від педагога, його фантазії, співробітництва з дітьми, змін форм роботи протягом уроку.
Опис: самофінансування
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/4177
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Варівативність організаційних форм.pdfСтаття694.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.