Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4177
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтражнікова, Інна Василівна-
dc.date.accessioned2020-04-03T19:32:26Z-
dc.date.available2020-04-03T19:32:26Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationНауковий вісник Чернівецького ун-ту. Вип. 605. Серія: Педагогіка та психологія. – 2012.– С. 152-157uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4177-
dc.descriptionсамофінансуванняuk_UA
dc.description.abstractУ статті розглядаються проблеми активізації навчання учнів молодшого шкільного віку, що веде за собою взаємодію компонентів соціалізації особистості, самостійності, креативності, емоційності, самовираження, активності, однак організація навчальної діяльності залежить в першу чергу від педагога, його фантазії, співробітництва з дітьми, змін форм роботи протягом уроку.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectформа організації, ігрова діяльність, варіативність, навчальна активність.uk_UA
dc.titleВАРІАТИВНІСТЬ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ ФОРМ АКТИВІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ДОСЛІДЖЕННЯХ СУЧАСНИХ НАУКОВЦІВuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті та тези (ПФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Варівативність організаційних форм.pdfСтаття694.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.