Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/4204
Назва: Професійна підготовка майбутніх учителів початкових класів до організації здоров’яорієнтованого освітнього середовища: теоретична модель.
Автори: Сливка, Лариса Володимирівна
Ключові слова: здоров’я, здоровий спосіб життя, молодші школярі, майбутні учителі початкових класів, здоров’яорієнтоване освітнє середовище.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Освітній простір України. Науковий журнал.
Бібліографічний опис: Сливка Л.. Професійна підготовка майбутніх учителів початкових класів до організації здоров’яорієнтованого освітнього середовища: теоретична модель. Освітній простір України. Науковий журнал. 2015. Вип. 6. С. 81‒88
Короткий огляд (реферат): На основі аналізу психолого-педагогічної літератури поточено сутність понять “здоров’яорієнтоване середовище”, “підготовка учителів початкових класів до організації здоров’яорієнтованого середовища”, “готовність учителів початкових класів до організації здоров’яорієнтованого освітнього середовища”. Запропоновано модель підготовки студентів спеціальності “Початкова освіта” до організації здоров’яорієнтованого середовища. Представлено сукупність знань, необхідних для розв’язання професійно значущих завдань та здійснення здоров’язберігаючої діяльності; виокремлено вміння та навички, які є основою для здійснення здоров’язберігаючої діяльності майбутніх учителів у загальноосвітніх навчальних закладах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/4204
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2015_Освітній простір.pdf338.99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.