Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/4204
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСливка, Лариса Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-04-03T19:42:27Z-
dc.date.available2020-04-03T19:42:27Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationСливка Л.. Професійна підготовка майбутніх учителів початкових класів до організації здоров’яорієнтованого освітнього середовища: теоретична модель. Освітній простір України. Науковий журнал. 2015. Вип. 6. С. 81‒88uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4204-
dc.description.abstractНа основі аналізу психолого-педагогічної літератури поточено сутність понять “здоров’яорієнтоване середовище”, “підготовка учителів початкових класів до організації здоров’яорієнтованого середовища”, “готовність учителів початкових класів до організації здоров’яорієнтованого освітнього середовища”. Запропоновано модель підготовки студентів спеціальності “Початкова освіта” до організації здоров’яорієнтованого середовища. Представлено сукупність знань, необхідних для розв’язання професійно значущих завдань та здійснення здоров’язберігаючої діяльності; виокремлено вміння та навички, які є основою для здійснення здоров’язберігаючої діяльності майбутніх учителів у загальноосвітніх навчальних закладах.uk_UA
dc.publisherОсвітній простір України. Науковий журнал.uk_UA
dc.subjectздоров’я, здоровий спосіб життя, молодші школярі, майбутні учителі початкових класів, здоров’яорієнтоване освітнє середовище.uk_UA
dc.titleПрофесійна підготовка майбутніх учителів початкових класів до організації здоров’яорієнтованого освітнього середовища: теоретична модель.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2015_Освітній простір.pdf338.99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.