Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/4204
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сливка, Лариса Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-03T19:42:27Z | - |
dc.date.available | 2020-04-03T19:42:27Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Сливка Л.. Професійна підготовка майбутніх учителів початкових класів до організації здоров’яорієнтованого освітнього середовища: теоретична модель. Освітній простір України. Науковий журнал. 2015. Вип. 6. С. 81‒88 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4204 | - |
dc.description.abstract | На основі аналізу психолого-педагогічної літератури поточено сутність понять “здоров’яорієнтоване середовище”, “підготовка учителів початкових класів до організації здоров’яорієнтованого середовища”, “готовність учителів початкових класів до організації здоров’яорієнтованого освітнього середовища”. Запропоновано модель підготовки студентів спеціальності “Початкова освіта” до організації здоров’яорієнтованого середовища. Представлено сукупність знань, необхідних для розв’язання професійно значущих завдань та здійснення здоров’язберігаючої діяльності; виокремлено вміння та навички, які є основою для здійснення здоров’язберігаючої діяльності майбутніх учителів у загальноосвітніх навчальних закладах. | uk_UA |
dc.publisher | Освітній простір України. Науковий журнал. | uk_UA |
dc.subject | здоров’я, здоровий спосіб життя, молодші школярі, майбутні учителі початкових класів, здоров’яорієнтоване освітнє середовище. | uk_UA |
dc.title | Професійна підготовка майбутніх учителів початкових класів до організації здоров’яорієнтованого освітнього середовища: теоретична модель. | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті та тези (ПФ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2015_Освітній простір.pdf | 338.99 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.