Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4207
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДудка, Ольга Михайлівна-
dc.contributor.authorДжоголик, Оксана Василівна-
dc.date.accessioned2020-04-03T19:43:05Z-
dc.date.available2020-04-03T19:43:05Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationДудка О. М. Соціально-педагогічні умови інтеграції дітей з особливими освітніми потребами в сучасне інформаційне суспільство / О. М. Дудка, О. В. Джоголик // Гірська школа Українських Карпат. - 2018. - № 19. С. 46-50-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4207-
dc.description.abstractУ статті досліджено проблему соціальної та педагогічної інтеграції дітей з особливими освітніми потребами в сучасне інформаційне суспільство, зокрема завдяки впровадженню інклюзивного навчання. Обґрунтовано важливість набуття особами з особливими потребами вмінь та навичок роботи з електронною інформацією та цифровими засобами обробки інформації. Визначено, що дітям з особливими потребами для здобуття якісної освіти необхідні навички роботи із засобами цифрових технологій. Включення дітей особливими освітніми потребами до загальноосвітнього простору є одним з напрямів гуманізації всієї системи освіти. Завдяки впровадженню інклюзивного навчання в освітніх закладах України виконується забезпечення основного права дітей на освіту. Сучасні цифрові технології, які трансформуються під потреби користувача, є невід’ємною частиною життя осіб з функціональними обмеженнями. Компенсаторна властивість нових технологій дозволяє дітям з особливими потребами брати активну участь в навчальному процесі попри функціональні обмеження. Процес навчання дітей з особливими освітніми потребами стає предметом методичних та програмних розробок, спрямованих на входження таких дітей в сучасне інформаційне суспільство. Зважаючи на суспільну важливість проблеми, перед суспільством постає завдання виявлення та усунення бар’єрів, які перешкоджають повноцінній життєдіяльності даної категорії осіб. Завдяки впровадженню цифрових технологій у процес навчання та у процес інклюзивного навчання зокрема діти з особливими потребами можуть отримати різноманітні навчальні матеріали в доступному форматі, ефективніше засвоювати нові знання та демонструвати свої навчальні досягнення. Таким чином, цифрові технології дозволять учням з особливими потребами повноцінно включитися як в освітній процес, так і в сучасне інформаційне суспільство.uk_UA
dc.publisherГірська школа Українських Карпатuk_UA
dc.relation.ispartofseries№ 19;С.88-92-
dc.subjectцифрові технологіїuk_UA
dc.subjectінклюзивне навчанняuk_UA
dc.subjectінформаційне суспільствоuk_UA
dc.titleСоціально-педагогічні умови інтеграції дітей з особливими освітніми потребами в сучасне інформаційне суспільствоuk_UA
dc.title.alternativeSOCIAL AND PEDAGOGICAL CONDITIONS OF INTEGRATION OF CHILDREN WITH SPECIAL EDUCATIONAL NEEDS IN THE MODERN INFORMATION SOCIETYuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 19

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
gsuk_2018_19_12.pdf196.55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.