Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/4207
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дудка, Ольга Михайлівна | - |
dc.contributor.author | Джоголик, Оксана Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-03T19:43:05Z | - |
dc.date.available | 2020-04-03T19:43:05Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Дудка О. М. Соціально-педагогічні умови інтеграції дітей з особливими освітніми потребами в сучасне інформаційне суспільство / О. М. Дудка, О. В. Джоголик // Гірська школа Українських Карпат. - 2018. - № 19. С. 46-50 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4207 | - |
dc.description.abstract | У статті досліджено проблему соціальної та педагогічної інтеграції дітей з особливими освітніми потребами в сучасне інформаційне суспільство, зокрема завдяки впровадженню інклюзивного навчання. Обґрунтовано важливість набуття особами з особливими потребами вмінь та навичок роботи з електронною інформацією та цифровими засобами обробки інформації. Визначено, що дітям з особливими потребами для здобуття якісної освіти необхідні навички роботи із засобами цифрових технологій. Включення дітей особливими освітніми потребами до загальноосвітнього простору є одним з напрямів гуманізації всієї системи освіти. Завдяки впровадженню інклюзивного навчання в освітніх закладах України виконується забезпечення основного права дітей на освіту. Сучасні цифрові технології, які трансформуються під потреби користувача, є невід’ємною частиною життя осіб з функціональними обмеженнями. Компенсаторна властивість нових технологій дозволяє дітям з особливими потребами брати активну участь в навчальному процесі попри функціональні обмеження. Процес навчання дітей з особливими освітніми потребами стає предметом методичних та програмних розробок, спрямованих на входження таких дітей в сучасне інформаційне суспільство. Зважаючи на суспільну важливість проблеми, перед суспільством постає завдання виявлення та усунення бар’єрів, які перешкоджають повноцінній життєдіяльності даної категорії осіб. Завдяки впровадженню цифрових технологій у процес навчання та у процес інклюзивного навчання зокрема діти з особливими потребами можуть отримати різноманітні навчальні матеріали в доступному форматі, ефективніше засвоювати нові знання та демонструвати свої навчальні досягнення. Таким чином, цифрові технології дозволять учням з особливими потребами повноцінно включитися як в освітній процес, так і в сучасне інформаційне суспільство. | uk_UA |
dc.publisher | Гірська школа Українських Карпат | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | № 19;С.88-92 | - |
dc.subject | цифрові технології | uk_UA |
dc.subject | інклюзивне навчання | uk_UA |
dc.subject | інформаційне суспільство | uk_UA |
dc.title | Соціально-педагогічні умови інтеграції дітей з особливими освітніми потребами в сучасне інформаційне суспільство | uk_UA |
dc.title.alternative | SOCIAL AND PEDAGOGICAL CONDITIONS OF INTEGRATION OF CHILDREN WITH SPECIAL EDUCATIONAL NEEDS IN THE MODERN INFORMATION SOCIETY | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | № 19 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
gsuk_2018_19_12.pdf | 196.55 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.