Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4211
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗаторський, Роман Андрійович-
dc.contributor.authorДудка, Ольга Михайлівна-
dc.contributor.authorВласій, Олеся Орестівна-
dc.date.accessioned2020-04-03T19:43:54Z-
dc.date.available2020-04-03T19:43:54Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4211-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано проблему візуалізації інформації при вивченні математики. Встановлено необхідність розширення та вдосконалення наявних методів візуалізації на протязі всього процесу вивчення математики. Проаналізовано можливості використання новітніх інформаційно-комунікаційних технологій для розширення інструментарію візуалізації математики. Запропоновано використання навчальних он-лайн ресурсів як засобу активізації пізнавальної діяльності школярів. Проведено систематизований огляд освітніх ресурсів та прикладних програм, які можуть бути використані як при вивченні нового матеріалу, так і для закріплення набутих вмінь та навичок при різних формах організації навчання. На ілюстративних прикладах продемонстровано доцільність використання деяких із розглянутих ресурсів при вивченні шкільного курсу математики. Встановлено необхідність вивчення комп’ютеризованих засобів візуалізації інформації при підготовці майбутніх вчителів математики як необхідної складової в розвитку професійних компетентностей.uk_UA
dc.publisherФізико-математична освітаuk_UA
dc.relation.ispartofseries№3 (13);С.39-44-
dc.subjectвізуалізація математикиuk_UA
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіuk_UA
dc.titleРоль інформаційно-комунікаційних технологій у візуалізації вивчення математикиuk_UA
dc.title.alternativeTHE ROLE OF INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES IN VIZUALIZATION OF LEARNING MATHEMATICSuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові видання (ФМІ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2017_3-13-Zatorskyi_Scientific_journal_FMO.pdf1.08 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.