Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/423
Назва: Порівняльний аналіз особливостей долаючої поведінки студентів та фахівців соціономічних професій
Автори: Дубчак, Галина Михайлівна
Ключові слова: професійна підготовка
соціономічні професії
копінг- стратегії
стресостійкість
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Дубчак Г. М. Порівняльний аналіз особливостей долаючої поведінки студентів та фахівців соціономічних професій / Г. М. Дубчак // Психологія особистості. - 2018. - Т.9. - №1. - С. 51-57.
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано актуальність вивчення проблеми долаючої поведінки фахівців соціономічних професій. Виділено раніше не вирішені частини означеної проблеми, зокрема, вказано на необхідність вивчення психологічних особливостей стратегій долаючої поведінки студентів та фахівців різних соціономічних професій. Описано процедуру дослідження з використанням опитувальника способів подолання (WCQ; Folkman и Lazarus, 1988), адаптованого Т. Крюковою у співавторстві, та вибірку, яку склали 198 студентів закладів вищої та середньої освіти м. Чернівці та 214 фахівців, що працюють за різними соціономічними професіями. На основі аналізу результатів емпіричного дослідження виокремлено психологічні особливості стратегій подолання стресу сучасних студентів закладів вищої та середньої освіти і працюючих фахівців різних соціономічних професій, визначено їхні спільні та відмінні особливості, а також здійснено порівняльний аналіз стратегій подолання стресу за статтю.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/423
Розташовується у зібраннях:Т. 9, №1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3675-10575-1-SM.159521.pdf283.04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.