Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/423
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДубчак, Галина Михайлівна-
dc.date.accessioned2019-09-06T09:04:01Z-
dc.date.available2019-09-06T09:04:01Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationДубчак Г. М. Порівняльний аналіз особливостей долаючої поведінки студентів та фахівців соціономічних професій / Г. М. Дубчак // Психологія особистості. - 2018. - Т.9. - №1. - С. 51-57.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/423-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано актуальність вивчення проблеми долаючої поведінки фахівців соціономічних професій. Виділено раніше не вирішені частини означеної проблеми, зокрема, вказано на необхідність вивчення психологічних особливостей стратегій долаючої поведінки студентів та фахівців різних соціономічних професій. Описано процедуру дослідження з використанням опитувальника способів подолання (WCQ; Folkman и Lazarus, 1988), адаптованого Т. Крюковою у співавторстві, та вибірку, яку склали 198 студентів закладів вищої та середньої освіти м. Чернівці та 214 фахівців, що працюють за різними соціономічними професіями. На основі аналізу результатів емпіричного дослідження виокремлено психологічні особливості стратегій подолання стресу сучасних студентів закладів вищої та середньої освіти і працюючих фахівців різних соціономічних професій, визначено їхні спільні та відмінні особливості, а також здійснено порівняльний аналіз стратегій подолання стресу за статтю.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectсоціономічні професіїuk_UA
dc.subjectкопінг- стратегіїuk_UA
dc.subjectстресостійкістьuk_UA
dc.titleПорівняльний аналіз особливостей долаючої поведінки студентів та фахівців соціономічних професійuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Т. 9, №1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3675-10575-1-SM.159521.pdf283.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.