Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/424
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБахмат, Наталія Валеріївна-
dc.date.accessioned2019-09-06T12:07:36Z-
dc.date.available2019-09-06T12:07:36Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationБахмат Н. В. Формування готовності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до моделювання рольової діяльності дошкільників: концептуальні підходи / Н. В. Бахмат // Освітній простір України. - 2018. - №12. - С. 42-48.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/424-
dc.description.abstractРеформування системи освіти вимагає вдосконалення системи підготовки вихователів закладів дошкільної освіти, побудови освітнього процесу на внутрішній потенціал їхньої особистості з метою його вияву в життєвій і професійній сферах діяльності. Тому, однією з актуальних встановлено проблему формування готовності майбутнього фахівця у галузі дошкільної освіти до моделювання рольової діяльності дітей дошкільного віку та визначено соціально-педагогічні умови, які забезпечують формування досліджуваного новоутворення. Це орієнтація здобуття освіти у закладі вищої освіти на новий зміст вимог до професійної діяльності сучасного вихователя, побудова її моделі професійної діяльності з урахуванням сукупності теоретичних знань і відповідних компетентностей на рівні цілеспрямованості, що дозволяють педагогу здійснювати інноваційний пошук в умовах закладу, реалізації наступності зв’язків освітнього процесу здобувачів вищої освіти з їхньою майбутньою фаховою діяльністю у закладах вищої освіти.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectмодель теоретичної і практичної готовностіuk_UA
dc.subjectсистема набутих компетентностейuk_UA
dc.subjectпедагогічна практикаuk_UA
dc.titleФормування готовності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до моделювання рольової діяльності дошкільників: концептуальні підходиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 12

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3334-9747-1-SM.pdf141.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.