Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/425
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтахова, Ольга Олександрівна-
dc.date.accessioned2019-09-09T07:29:55Z-
dc.date.available2019-09-09T07:29:55Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСтахова О. О. Цілепокладання як психологічний механізм розвитку професійної самосвідомості майбутнього вчителя початкових класів / О. О. Стахова // Психологія особистості. - 2018. - Т.9. - №1. - С. 58-64.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/425-
dc.description.abstractСтаттю присвячено проблемі особистісно-професійного зростання майбутніх педагогів початкової ланки шкільної освіти, основою якого є розвиток їх професійної самосвідомості. В межах публікації висвітлено залежність функціонування професійно-педагогічної Я-підструктури студентської молоді від низки психологічних феноменів (передусім особистісних) як механізмів розвитку цього утворення, зокрема цілепокладання майбутніх фахівців. Розкрито концептуальні погляди науковців про вплив життєво-професійних установок юнаків на розвиток їх професійного «Я». Виявлено особливості прояву цілепокладання студентів – майбутніх учителів початкових класів, визначено його динаміку. Емпірично досліджено взаємозв’язок змістовних складників цілепокладання студентської молоді з рівнями розвитку її професійної самосвідомості. Доведено домінування в юнаків із високим рівнем професійно-педагогічної Я-підструктури достатньо сформованої установки на педагогічну діяльність, що відрізняється обдуманим у часі, самостійним ухваленням майбутніми фахівцями рішення щодо власного професійного майбутнього, жвавим інтересом до професійно-орієнтованих дисциплін психолого-педагогічного циклу та різних видів навчально-професійної діяльності, чільне місце серед яких займає самостійна робота як провідна форма самоосвіти; превалювання в досліджуваних зазначеної групи професійно-педагогічної спрямованості, орієнтованої на викладацьку діяльність у різних закладах освіти.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectсамосвідомістьuk_UA
dc.subjectпрофесійна самосвідомістьuk_UA
dc.subjectпсихологічні механізми розвитку професійної самосвідомостіuk_UA
dc.subjectрефлексіяuk_UA
dc.subjectідентифікаціяuk_UA
dc.subjectцілепокладанняuk_UA
dc.titleЦілепокладання як психологічний механізм розвитку професійної самосвідомості майбутнього вчителя початкових класівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Т. 9, №1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3676-10577-1-SM.159522.pdf267.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.