Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/426
Назва: Готовність майбутніх учителів іноземних мов до застосування проектних технологій у професійній діяльності: діагностика
Автори: Бей, Ірина Юріївна
Ключові слова: рівні готовності
професійна діяльність
іноземні мови
проектні технології
критерії сформованості умінь
методи проектування
діагностика
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Бей І. Готовність майбутніх учителів іноземних мов до застосування проектних технологій у професійній діяльності: діагностика / І. Бей // Освітній простір України. - 2018. - №12. - С. 49-55.
Короткий огляд (реферат): У статті представлено результати експериментального дослідження готовності майбутніх учителів іноземних мов до проектної діяльності в закладах загальної середньої освіти. На основі узагальнення теоретичних засад наукового дослідження автором проде­монстровано підсумки діагностико-констатувального етапу педагогічного експерименту, який було здійснено із застосуванням цілого ряду діагностичних методів. До них було віднесено: анкетування студентів та викладачів, узагальнення, синтез, систематизацію, спостереження за навчально-пізнавальною діяльністю майбутніх учителів іноземної мови, виконання практичних робіт професійного спрямування, аналіз кваліфікаційних робіт студентів. Як зазначається у статті, розробка та застосування діагностичного інстру­ментарію базувалися на вимогах об’єктивності, надійності та валідності; автором продемонстровано механізми застосування системи критеріїв готовності студентів до проектної діяльності (до них було віднесено мотиваційний, когнітивний, операційно-діяльнісний та оцінно-результативний).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/426
Розташовується у зібраннях:№ 12

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3335-9749-1-SM.pdf139.82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.