Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/427
Назва: Художньо-естетичний розвиток дітей: напрями удосконалення підготовки майбутніх педагогів до взаємодії з сім’ями вихованців
Автори: Борин, Галина Василівна
Ключові слова: художньо-естетичний розвиток
просвітницько-консультативна робота
підготовка
педагог
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Борин Г. В. Художньо-естетичний розвиток дітей: напрями удосконалення підготовки майбутніх педагогів до взаємодії з сім’ями вихованців / С. В. Борин // Освітній простір України. - 2018. - №12. - С. 56-61.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано актуальні погляди на професійну підготовку майбутніх педагогів дошкільних закладів освіти. Виокремлено основні напрями удосконалення підготовки майбутніх педагогів в контексті художньо-естетичного розвитку вихованців. Охарактеризовано особливості художньо-естетичного розвитку дітей дошкільного віку та окреслено зміст та напрями взаємодії педагогів і батьків в означеному аспекті.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/427
Розташовується у зібраннях:№ 12

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3336-9751-1-SM.pdf120.87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.