Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/430
Назва: Когнітивний компонент у структурі готовності майбутніх вихователів до формування доброзичливості дітей старшого дошкільного віку
Автори: Доманюк, Оксана Михайлівна
Ключові слова: підготовка фахівців дошкільної освіти
готовність майбутніх вихователів до формування доброзичливості дітей старшого дошкільного віку
структура готовності
когнітивний компонент
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Доманюк О. М. Когнітивний компонент у структурі готовності майбутніх вихователів до формування доброзичливості дітей старшого дошкільного віку / О. М. Доманюк // Освітній простір України. - 2018. - №12. - С. 72-77.
Короткий огляд (реферат): Зміни в державній політиці у сфері освіти привели до оновлення системи професійної підготовки фахівців, зокрема майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Автором уточнено структуру готовності студентів спеціальності 012 Дошкільна освіта до формування доброзичливості дітей старшого дошкільного віку. Зокрема виокремлено когнітивний, особистісно-мотиваційний та діяльнісний компоненти досліджуваного феномену. У статті розкрито зміст когнітивного компонента готовності студентів до формування доброзичливості дітей 5-7 років, визначено його критерій та показники. Представлено результати констатувального зрізу стану готовності студентів до формування зазначеної якості у дітей старшого дошкільного віку за когнітивним компонентом (несформований, несталий, середній та оптимальний рівні).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/430
Розташовується у зібраннях:№ 12

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3338-9755-1-SM.pdf126.96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.