Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/430
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДоманюк, Оксана Михайлівна-
dc.date.accessioned2019-09-09T08:33:00Z-
dc.date.available2019-09-09T08:33:00Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationДоманюк О. М. Когнітивний компонент у структурі готовності майбутніх вихователів до формування доброзичливості дітей старшого дошкільного віку / О. М. Доманюк // Освітній простір України. - 2018. - №12. - С. 72-77.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/430-
dc.description.abstractЗміни в державній політиці у сфері освіти привели до оновлення системи професійної підготовки фахівців, зокрема майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Автором уточнено структуру готовності студентів спеціальності 012 Дошкільна освіта до формування доброзичливості дітей старшого дошкільного віку. Зокрема виокремлено когнітивний, особистісно-мотиваційний та діяльнісний компоненти досліджуваного феномену. У статті розкрито зміст когнітивного компонента готовності студентів до формування доброзичливості дітей 5-7 років, визначено його критерій та показники. Представлено результати констатувального зрізу стану готовності студентів до формування зазначеної якості у дітей старшого дошкільного віку за когнітивним компонентом (несформований, несталий, середній та оптимальний рівні).uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectпідготовка фахівців дошкільної освітиuk_UA
dc.subjectготовність майбутніх вихователів до формування доброзичливості дітей старшого дошкільного вікуuk_UA
dc.subjectструктура готовностіuk_UA
dc.subjectкогнітивний компонентuk_UA
dc.titleКогнітивний компонент у структурі готовності майбутніх вихователів до формування доброзичливості дітей старшого дошкільного вікуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 12

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3338-9755-1-SM.pdf126.96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.