Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/4333
Назва: Проблема професійної підготовки майбутніх учителів до діагностики педагогічного супроводу в контексті сучасного наукового дискурсу
Автори: Савчук, Борис Петрович
Білавич, Галина Василівна
Валігунда, Ольга
Ключові слова: освіта
реформа освіти
шкільна біологічна освіта
історіографія;
учитель біології
суперечності
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Савчук Б., Білавич Г., Валігунда О. Проблема професійної підготовки майбутніх учителів до діагностики педагогічного супроводу в контексті сучасного наукового дискурсу // Молодь і ринок №4 (171), 2019. С. 6-11
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено розвиток шкільної біологічної освіти в Україні упродовж 80 – 90-х рр. ХХ ст. Розкрито зміст реформ шкільної освіти, появу предмета “Біологія”, де знайшли відображення ідеї системного підходу, реалізація змістового потенціалу курсу біології для профорієнтації учнів. Виявлено низку суперечностей у розвитку шкільної біологічної освіти. Акцентовано увагу на вимогах до змісту підвищення кваліфікації педагогічних кадрів, розвитку системи підвищення кваліфікації педагогічних кадрів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/4333
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
168286-370715-1-SM (2).pdf256.24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.