Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/4333
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСавчук, Борис Петрович-
dc.contributor.authorБілавич, Галина Василівна-
dc.contributor.authorВалігунда, Ольга-
dc.date.accessioned2020-04-06T18:26:59Z-
dc.date.available2020-04-06T18:26:59Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationСавчук Б., Білавич Г., Валігунда О. Проблема професійної підготовки майбутніх учителів до діагностики педагогічного супроводу в контексті сучасного наукового дискурсу // Молодь і ринок №4 (171), 2019. С. 6-11uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4333-
dc.description.abstractУ статті висвітлено розвиток шкільної біологічної освіти в Україні упродовж 80 – 90-х рр. ХХ ст. Розкрито зміст реформ шкільної освіти, появу предмета “Біологія”, де знайшли відображення ідеї системного підходу, реалізація змістового потенціалу курсу біології для профорієнтації учнів. Виявлено низку суперечностей у розвитку шкільної біологічної освіти. Акцентовано увагу на вимогах до змісту підвищення кваліфікації педагогічних кадрів, розвитку системи підвищення кваліфікації педагогічних кадрів.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectреформа освітиuk_UA
dc.subjectшкільна біологічна освітаuk_UA
dc.subjectісторіографія;uk_UA
dc.subjectучитель біологіїuk_UA
dc.subjectсуперечностіuk_UA
dc.titleПроблема професійної підготовки майбутніх учителів до діагностики педагогічного супроводу в контексті сучасного наукового дискурсуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
168286-370715-1-SM (2).pdf256.24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.