Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/4336
Назва: Формування мовленнєвої культури молодшого школяра за умов діалектного середовища: теоретичний та практичний аспекти
Автори: Білавич, Галина Василівна
Пантюк, Тетяна Ігорівна
Савчук, Борис Петрович
Головчак, Наталія Василівна
Ключові слова: культура мовлення
норми сучасної української літературної мови
діалектне середовище
молодший школяр
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Білавич Г. В. Формування мовленнєвої культури молодшого школяра за умов діалектного середовища: теоретичний та практичний аспекти / Г. В. Білавич, Т. І. Пантюк, Б. П. Савчук, Н. В. Головчак // Гірська школа Українських Карпат. - 2018. - № 19. - С. 109-113.
Короткий огляд (реферат): Формування культури мовлення – одне з нагальних питань сьогодення. Це не лише філологічна, а й соціальна проблема: вона в той чи інший спосіб пов’язана з найрізноманітнішими видами комунікації. У статті розкрито лінгвістичні засади формування культури мовлення молодшого школяра за умов діалектного середовища. Доведено, що необхідною умовою високої мовленнєвої культури учнів є дотримання норм, що стосуються насамперед усного мовлення: орфоепічних, лексичних, граматичних та стилістичних, а найважливіші якості їхнього мовлення – правильність, чистота, доречність, точність та ін. Показано роль інформаційних комп’ютерних технологій у формуванні мовленнєвої культури особистості молодшого школяра. Сьогодні інформаційно-комунікаційні технології є обов’язковим компонентом освітнього процесу в початковій школі. На думку науковців, педагогів, методистів, ІКТ включають елементи інших освітніх технологій, зокрема технології розвивального навчання, особистісно орієнтованого навчання, інтерактивного навчання, проектної технології. Актуальність використання інформаційних комп’ютерних технологій у початковій школі підтверджують документи про освіту, нормативно-правові акти та науково-теоретичні праці. Це свідчать про велику увагу держави, учених (педагогів, психологів) до цієї проблеми. Доведено, що інформаційні технології допомагають індивідуалізувати та диференціювати навчання української мови в початкових класах. Їх використання роблять уроки української мови та читання динамічними, яскравими, більш результативними. Продуктивний досвід використання інформаційних комп’ютерних технологій як чинник формування мовленнєвої культури молодших школярів має Івано-Франківська ЗОШ І-ІІІ ст. № 26. Ще 2014 року Міносвіти запровадило в Україні педагогічний експеримент «Розумники» (Smart Kids). У рамках цього експерименту в початкових класах школи встановили проектори та інтерактивні дошки, на яких діти виконують навчальні завдання з української мови в ігровій формі. Такий метод навчання є ефективніший, аніж стандартний.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/4336
Розташовується у зібраннях:№ 19

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1202-Текст статті-2521-1-10-20191102.pdf388.86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.