Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/434
Title: Принципи впровадження контекстного навчання в процес підготовки майбутніх учителів початкової школи
Authors: Кіліченко, Оксана Іванівна
Keywords: процес підготовки майбутніх учителів початкової школи
контекстне навчання
принципи організації контекстного навчання
Issue Date: 2018
Citation: Кіліченко О. І. Принципи впровадження контекстного навчання в процес підготовки майбутніх учителів початкової школи / О. І. Кіліченко // Освітній простір України. - 2018. - №12. - С. 98-106.
Abstract: У статті визначено принципи створення освітнього середовища, яке сприяє формуванню компетентного вчителя, допомагає використання контекстного навчання у процесі підготовки фахівців початкової школи. Контекстне навчання майбутнього вчителя початкової школи включає систему функціонування всіх компонентів педагогічного процесу, яку алгоритмізовано послідовністю певних дій, спрямованих на відтворення в процесі фахової підготовки предметного й соціального контекстів майбутньої професійної діяльності. Реалізація контекстного навчання у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи здійснюється через процес дотримування принципів. Виділяють традиційні та інноваційні принципи організації.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/434
Appears in Collections:№ 12

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3342-9763-1-SM.pdf177.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.