Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4344
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІванцев, Наталія Ігорівна-
dc.contributor.authorРусіник-Черняєва, Олеся Ігорівна-
dc.date.accessioned2020-04-06T18:31:05Z-
dc.date.available2020-04-06T18:31:05Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationматеріали міжнародної науково-практичної конференції: Наукова дискусія: питання педагогіки та психологіїuk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4344-
dc.description.abstractДитинство в психологічній науці визначають як основу в формуванні людської особистості, коли своєчасне створення належних умов, правильна організація життя та виховання будуть запорукою повноцінного розвитку здорової від народження дитини. Прояви агресії в дитячих закладах і в повсякденному житті дітей є проблемою, яка викликає глибоку турботу і вимагає постійної уваги. Дитяча агресія виявляється в дуже ранньому віці. Маленька дитина демонструє, в першу чергу, не агресію, а людей, які є навколо неї, бо до певного віку залежна від того просторового оточення, в якому перебуває. Спершу це сім’я, згодом цей простір розширюється – додається садок, школа, спілкування з ровесникми. І що ширшим є соціум дитини, то більше центрів, які можуть ставати джерелом агресії.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherГО: "Київська наукова організація педагогіки та психології"uk_UA
dc.subjectагресивна поведінка, дитяча агресія, соціально обумовлена поведінка, сімейна атмосфера,внутрішнє неблагополуччя,uk_UA
dc.titleАгресивні тенденції в дитячій поведінці як відображення внутрішнього неблагополуччяuk_UA
dc.title.alternativeАгресивні тенденції в дитячій поведінці як відображення внутрішнього неблагополуччяuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Статті та тези (ФП)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.