Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/4350
Назва: | АНАЛІЗ СТАНУ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ СПІЛКУВАННЯ ВЧИТЕЛЯ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ЇЇ ВИРІШЕННЯ |
Автори: | Синиця, Андрій Володимирович |
Ключові слова: | спілкування, учитель фізичної культури, ефективність, мотивація. |
Дата публікації: | 27-чер-2014 |
Видавництво: | СПОРТИВНА НАУКА УКРАЇНИ |
Бібліографічний опис: | Аналіз стану дослідження проблеми спілкування вчителя фізичної культури та основні напрямки її вирішення Ел. вид. Спортивна наука України. – 2014. - №6(64) – С. 23-31 |
Серія/номер: | 6/64; |
Короткий огляд (реферат): | Постановка проблеми та її зв'язок із важливими науковими чи практичними завданнями. У «Національній доктрині розвитку освіти України у XXI столітті» підкреслено необхідність виховання людини демократичного світогляду, яка дотримується громадянських прав і свобод, з повагою ставиться до традицій, культури, віросповідання та мови спілкування народів світу. У зв’язку з цим, змінюються і функції вчителя, його діяльність орієнтується на створення умов для саморозвитку суб’єктів учення, формування й розвитку потреб та здібностей суб’єкта навчального процесу. За цих обставин метою реформи вищої освіти на нових законодавчих і методологічних засадах є досягнення якісного рівня професійної підготовки фахівця фізичної культури, створення принципово нового підґрунтя для розвитку особистості вчителя, здатного до роботи в певному соціокультурному просторі [5, 8, 10, 13, 18, 20]. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/4350 |
ISSN: | 1993-5757 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання (ФФВС) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття 15.docx | 35.58 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.