Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/4350
Назва: АНАЛІЗ СТАНУ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ СПІЛКУВАННЯ ВЧИТЕЛЯ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ЇЇ ВИРІШЕННЯ
Автори: Синиця, Андрій Володимирович
Ключові слова: спілкування, учитель фізичної культури, ефективність, мотивація.
Дата публікації: 27-чер-2014
Видавництво: СПОРТИВНА НАУКА УКРАЇНИ
Бібліографічний опис: Аналіз стану дослідження проблеми спілкування вчителя фізичної культури та основні напрямки її вирішення Ел. вид. Спортивна наука України. – 2014. - №6(64) – С. 23-31
Серія/номер: 6/64;
Короткий огляд (реферат): Постановка проблеми та її зв'язок із важливими науковими чи практичними завданнями. У «Національній доктрині розвитку освіти України у XXI столітті» підкреслено необхідність виховання людини демократичного світогляду, яка дотримується громадянських прав і свобод, з повагою ставиться до традицій, культури, віросповідання та мови спілкування народів світу. У зв’язку з цим, змінюються і функції вчителя, його діяльність орієнтується на створення умов для саморозвитку суб’єктів учення, формування й розвитку потреб та здібностей суб’єкта навчального процесу. За цих обставин метою реформи вищої освіти на нових законодавчих і методологічних засадах є досягнення якісного рівня професійної підготовки фахівця фізичної культури, створення принципово нового підґрунтя для розвитку особистості вчителя, здатного до роботи в певному соціокультурному просторі [5, 8, 10, 13, 18, 20].
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/4350
ISSN: 1993-5757
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (ФФВС)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття 15.docx35.58 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.