Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/4350
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Синиця, Андрій Володимирович | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-06T18:32:16Z | - |
dc.date.available | 2020-04-06T18:32:16Z | - |
dc.date.issued | 2014-06-27 | - |
dc.identifier.citation | Аналіз стану дослідження проблеми спілкування вчителя фізичної культури та основні напрямки її вирішення Ел. вид. Спортивна наука України. – 2014. - №6(64) – С. 23-31 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 1993-5757 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4350 | - |
dc.description.abstract | Постановка проблеми та її зв'язок із важливими науковими чи практичними завданнями. У «Національній доктрині розвитку освіти України у XXI столітті» підкреслено необхідність виховання людини демократичного світогляду, яка дотримується громадянських прав і свобод, з повагою ставиться до традицій, культури, віросповідання та мови спілкування народів світу. У зв’язку з цим, змінюються і функції вчителя, його діяльність орієнтується на створення умов для саморозвитку суб’єктів учення, формування й розвитку потреб та здібностей суб’єкта навчального процесу. За цих обставин метою реформи вищої освіти на нових законодавчих і методологічних засадах є досягнення якісного рівня професійної підготовки фахівця фізичної культури, створення принципово нового підґрунтя для розвитку особистості вчителя, здатного до роботи в певному соціокультурному просторі [5, 8, 10, 13, 18, 20]. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | СПОРТИВНА НАУКА УКРАЇНИ | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | 6/64; | - |
dc.subject | спілкування, учитель фізичної культури, ефективність, мотивація. | uk_UA |
dc.title | АНАЛІЗ СТАНУ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ СПІЛКУВАННЯ ВЧИТЕЛЯ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ЇЇ ВИРІШЕННЯ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові видання (ФФВС) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Стаття 15.docx | 35.58 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.