Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4350
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСиниця, Андрій Володимирович-
dc.date.accessioned2020-04-06T18:32:16Z-
dc.date.available2020-04-06T18:32:16Z-
dc.date.issued2014-06-27-
dc.identifier.citationАналіз стану дослідження проблеми спілкування вчителя фізичної культури та основні напрямки її вирішення Ел. вид. Спортивна наука України. – 2014. - №6(64) – С. 23-31uk_UA
dc.identifier.issn1993-5757-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4350-
dc.description.abstractПостановка проблеми та її зв'язок із важливими науковими чи практичними завданнями. У «Національній доктрині розвитку освіти України у XXI столітті» підкреслено необхідність виховання людини демократичного світогляду, яка дотримується громадянських прав і свобод, з повагою ставиться до традицій, культури, віросповідання та мови спілкування народів світу. У зв’язку з цим, змінюються і функції вчителя, його діяльність орієнтується на створення умов для саморозвитку суб’єктів учення, формування й розвитку потреб та здібностей суб’єкта навчального процесу. За цих обставин метою реформи вищої освіти на нових законодавчих і методологічних засадах є досягнення якісного рівня професійної підготовки фахівця фізичної культури, створення принципово нового підґрунтя для розвитку особистості вчителя, здатного до роботи в певному соціокультурному просторі [5, 8, 10, 13, 18, 20].uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherСПОРТИВНА НАУКА УКРАЇНИuk_UA
dc.relation.ispartofseries6/64;-
dc.subjectспілкування, учитель фізичної культури, ефективність, мотивація.uk_UA
dc.titleАНАЛІЗ СТАНУ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ СПІЛКУВАННЯ ВЧИТЕЛЯ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ЇЇ ВИРІШЕННЯuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові видання (ФФВС)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття 15.docx35.58 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.