Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/4354
Назва: До проблеми інтегрального дослідження ціннісних орієнтацій в системі закладів вищої освіти
Інші назви: До проблеми інтегрального дослідження ціннісних орієнтацій в системі закладів вищої освіти
Автори: Іванцев, Наталія Ігорівна
Ключові слова: ціннісні орієнтації, інтегральне дослідження, заклад вищої освіти, студентська молодь
Дата публікації: 2005
Видавництво: Бердянськ : БДПУ
Бібліографічний опис: Збірник наукових праць
Серія/номер: Психологічні науки, №2;
Короткий огляд (реферат): Розуміння ціннісних орієнтацій як відносно самостійного утворення структури особистості, що підкоряються власній логіці свого розвитку, практика емпіричного дослідження останнього - все частіше штовхає дослідників або на шлях соціологічного тлумачення змісту і динаміки останніх, або на шлях залучення до апарату дослідження додаткового переліку цінностей, за яким втрачається будь-яка можливість визначення психологічного поняття цінності як предмету психологічного дослідження. Шлях подолання зазначеної однобічності у дослідженні феномену цінності може бути подоланим, вважаємо, за умови урахування статусу, професійної належності, віку і особливостей самоідентифікації особистості на мікроінтервалах життєвого шляху, зокрема, упродовж усього часу перебування студента у закладі вищої освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/4354
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ФП)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.