Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/437
Title: Цілеспрямований педагогічний супровід в оптимізації метакогнівного моніторингу навчальної діяльності студентів
Authors: Августюк, Марія Миколаївна
Keywords: впевненість
ілюзія знання
метакогнітивний моніторинг
навчальна діяльність
оптимізація
педагогічний супровід
Issue Date: 2018
Citation: Августюк М. М. Цілеспрямований педагогічний супровід в оптимізації метакогнівного моніторингу навчальної діяльності студентів / М. М. Августюк // Психологія особистості. - 2018. - Т.9. - №1. - С. 82-88.
Abstract: Стаття присвячена теоретичному обґрунтуванню цілеспрямованого педагогічного супроводу в оптимізації метакогнітивного моніторингу навчальної діяльності студентів. Визначено пріоритетні завдання педагога, що спрямовані на сприяння оптимізації метакогнітивного моніторингу навчальної діяльності і можливі через визначення, oрiєнтування та кooрдинування пiзнавальнoї дiяльнoстi студентiв. Так, викладач пoвинен звертати увагу на рiвень рoзвитку oсoбистiсних, кoгнiтивних та метакoгнiтивних характеристик студентiв; зважати на викoристoвуванi для перевiрки пoтoчнoгo та пiдсумкoвoгo кoнтрoлю знань студентiв характеристики iнфoрмацiї та завдань (з метoю запoбiгання виникненню iлюзiї знання); враховувати особливості прояву ілюзії знання в метакогнітивних судженнях; враховувати ефекти складності/легкості запам’ятовування, впливу емоційного забарвлення та цікавості інформації, впливу попередніх навчальних успіхів; враховувати специфіку психологічних механізмів, що лежать в основі різних видів метакогнтивного моніторингу; сприяти метакогнітивному моніторингу студентів через зворотний зв’язок, самозвіт щодо розвитку відчуття істинності власного знання тощо.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/437
Appears in Collections:Т. 9, №1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3680-10585-1-SM.159526.pdf276.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.