Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/437
Назва: Цілеспрямований педагогічний супровід в оптимізації метакогнівного моніторингу навчальної діяльності студентів
Автори: Августюк, Марія Миколаївна
Ключові слова: впевненість
ілюзія знання
метакогнітивний моніторинг
навчальна діяльність
оптимізація
педагогічний супровід
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Августюк М. М. Цілеспрямований педагогічний супровід в оптимізації метакогнівного моніторингу навчальної діяльності студентів / М. М. Августюк // Психологія особистості. - 2018. - Т.9. - №1. - С. 82-88.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена теоретичному обґрунтуванню цілеспрямованого педагогічного супроводу в оптимізації метакогнітивного моніторингу навчальної діяльності студентів. Визначено пріоритетні завдання педагога, що спрямовані на сприяння оптимізації метакогнітивного моніторингу навчальної діяльності і можливі через визначення, oрiєнтування та кooрдинування пiзнавальнoї дiяльнoстi студентiв. Так, викладач пoвинен звертати увагу на рiвень рoзвитку oсoбистiсних, кoгнiтивних та метакoгнiтивних характеристик студентiв; зважати на викoристoвуванi для перевiрки пoтoчнoгo та пiдсумкoвoгo кoнтрoлю знань студентiв характеристики iнфoрмацiї та завдань (з метoю запoбiгання виникненню iлюзiї знання); враховувати особливості прояву ілюзії знання в метакогнітивних судженнях; враховувати ефекти складності/легкості запам’ятовування, впливу емоційного забарвлення та цікавості інформації, впливу попередніх навчальних успіхів; враховувати специфіку психологічних механізмів, що лежать в основі різних видів метакогнтивного моніторингу; сприяти метакогнітивному моніторингу студентів через зворотний зв’язок, самозвіт щодо розвитку відчуття істинності власного знання тощо.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/437
Розташовується у зібраннях:Т. 9, №1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3680-10585-1-SM.159526.pdf276.49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.