Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/445
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПотапчук, Тетяна Володимирівна-
dc.date.accessioned2019-09-10T09:12:24Z-
dc.date.available2019-09-10T09:12:24Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПотапчук Т. Співпраця школи та закладів вищої педагогічної освіти: проблеми та перспективи / Т. Потапчук // Освітній простір України. - 2018. - №12. - С. 130-137.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/445-
dc.description.abstractУ статті, узагальнюючи головні теоретичні засади компетентнісної професійної освіти, її структурної організації, системотвірних параметрів якості, визначені загальні перспективи оптимізації системи професійного розвитку вчителя, орієнтованого на саморозвиток: а) подолання пріоритетності інформаційно-репродуктивної системи після­дипломної освіти, методів та технологій її реалізації, орієнтації на усереднений, типовий рівень професійної діяльності вчителя; б) забезпечення суб’єктної позиції педагога в процесі професійного розвитку та саморозвитку, програмування методики підвищення професійної компетентності; в) сприяння переходу від зовнішнього управління освітнім процесом до самоуправління, активуючи процеси самодіагностики, самоаналізу, само програмування; г) подолання формалізму в процесі професійного саморозвитку, зокрема орієнтування на зовнішні суб’єкти контролю та оцінювання рівня професійної компе­тентності педагога; д) посилення практикоорієнтованості професійного саморозвитку педагога.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectзаклади вищої педагогічної освітиuk_UA
dc.subjectінтегрований простірuk_UA
dc.subjectосвітній кластерuk_UA
dc.subjectкомпетентнісна освітаuk_UA
dc.titleСпівпраця школи та закладів вищої педагогічної освіти: проблеми та перспективиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 12

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3348-9775-1-SM.pdf164.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.