Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/447
Назва: Використання технології розвитку критичного мислення в підготовці майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до формування соціальної компетентності дошкільників
Автори: Присяжнюк, Лариса
Ключові слова: соціальна компетентність дітей дошкільного віку
підготовка майбутніх вихователів до формування соціальної компетентності дошкільників
інноваційні освітні технології
технологія розвитку критичного мислення
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Присяжнюк Л. Використання технології розвитку критичного мислення в підготовці майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до формування соціальної компетентності дошкільників / Л. Присяжнюк // Освітній простір України. / 2018. - №12. - С. 137-144.
Короткий огляд (реферат): У статті актуалізується проблема підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до формування соціальної компетентності дітей. Дослідження презентує позицію автора щодо технологічного забезпечення процесу підготовки майбутніх вихователів до означеної діяльності в умовах оновлення змісту та підходів в системі вищої педагогічної освіти. Акцентовано увагу на необхідності впровадження інноваційних методів та технологій в освітній процес закладу вищої освіти, зокрема, технології розвитку критичного мислення, що сприяє усвідомленому засвоєнню студентами навчальної інформації, забезпечує розвиток їх педагогічного мислення, проектує професіоналізацію набутих знань і вмінь.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/447
Розташовується у зібраннях:№ 12

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3349-9777-1-SM.pdf183.2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.